معرفی سایت های دانلود عکس
نوشته شده توسط : ساحل

سایت دانلود عکس با کیفیت برای تولید محتوا
قطعا کل ما که در گویه فرآوری محتوا شغل میکنیم ، تمامی با هم هم عقیده هستیم معرفی سایت های دانلود عکس که گرد از وقت راهبند ترین و سخت ترین کارها در تولید محتوا و وبلاگ نویسی به ویژه کپی رایتینگ و فرآوری محتوای بازرگانی قسمت پیدا کردن عکس ها پیوسته و همین طور جذاب برای متن است . در باره خویش من بارها آزمون کردم که برای نوشتن یک نوشتار تارنگار 3000 تا 3500 واژه ای احتمالاً چیزی 1 ساعت و نیمه تا دو ساعت وقت لازم داشته باشم اما پیدا کردن تصاویر پیوسته و جذاب برای همین متن به طرز عجیبی شاید بیشتر از 4 -5 ساعت از وقتم را بگیرد .

پس برای اینکه بتوانم مدیریت زمان بهتری در فرآوری درونمایه داشته باشم و به این خاطر که نزدیک هر روز هم به شمار زیادی عکس برای درونمایه دربایستن دارم تصمیم گرفتم یکبار وقت بگذارم و سایت هایی را که عکس ها با کیفیت و رایگان را در برگزیدن می گذارند را پیدا کنم و یک دایرکتوری عکس ها مجانی داشته باشم الی در مدت موعد کمتر بتوانم تصاویر و عکس ها مربوط به درونمایه را پیدا کنم و به کارم سرعت اکثریت بدهم .

و بعد از چند روز جستجو و جمع آوری اطلاعات حدود 15 سایت متنوع و جامع برای پیدا کردن عکس با کیفیت آنلاین برای تولید محتوا پیدا کردم که می تواند برای هر نویسنده ، کپی رایتر و فریلنسر تولید درونمایه سودمند و با ارزش باشد و تصمیم گرفتم که در رایتینا با شما به اشتراک بگذارم .

پس با هم این 15 سایت دانلود عکس رایگان آنلاین را بررسی می نماییم :
1- Picjumbo.com

در این سایت شما شمار زیادی عکس ها شگفت انگیز و زیبا در هر سوژه و عنوانی می توانید پیدا کنید که نیازی هم به دریافت مجوز برای کاربرد در سایت خودتان ندارید.

 

دانلود تصاویر مجانی در تولید محتوا
دانلود تصاویر رایگان در فرآوری محتوا
2- Pexels.com

این سایت احد از بزرگترین دایرکتوری های عکس ها مجانی است . این سایت عکس ها زیادی را از سایت های گوناگون دیگر جمع آوری کرده است و به همین خاطر شما می توانید مجموعه زیاد و متنوعی از تصاویر را در یک جا کناره هم داشته باشید . پس اگر موعد زیادی برای جستجوی تصاویر در هنگام فرآوری محتوای وبلاگ یا کپی رایتینگ ندارید این سایت می تواند احد از بهترین ها باشد .

معرفی سایت برای دانلود عکس رایگان
معرفی سایت برای دانلود عکس رایگان
3- Unsplash.com

تصاویر این سایت حدودا هر 10 روز یکبار به روز میشوند . در این سایت شما برای به کارگیری تصاویر نیازی به ثبت اسم ندارید ولی برای دریافت عکس ها در ایمیل تان می توانید ثبت اسم کنید .

معرفی سایت برای دانلود عکس مجانی در تولید محتوا
معرفی سایت برای دانلود عکس رایگان در فرآوری محتوا
ایده تولید محتوا برای سایت و وبلاگ
۵۹ ایده تولید محتوا برای سایت یا تارنگار ( سرنوشت اول )

 

4- Flickr.com

در این سایت شما علاوه بر اینکه می توانید به عکس های با کیفیت بالا دسترسی داشته باشید می توانید عکس های خودتان را هم به اشتراک بگذارید . همین طور در این سایت می توانید عکس ها خودتان را ویرایش هم بکنید . البته زمانی می توانید از امکانات این سایت استفاده کنید که حتما در این سایت ثبت اسم کنید .

 

 

معرفی سایت دانلود تصویر رایگان برای فرآوری محتوا
معرفی سایت دانلود تصویر رایگان برای فرآوری محتوا

 

5- FreePhotosBank.com

دانلود عکس ها مجانی و جذاب در این سایت بسیار ساده است . و هیچ اجباری برای برپایی حساب کاربری ندارید . در این سایت گونه ها عکس های انتزاعی ، معماری ، طبیعت ، عکس ها مقوله و الگوهای گوناگون در دسترس شماست .

سایت دانلود عکس در فرآوری محتوا
سایت دانلود عکس در تولید محتوا

6- FreeMediaGoo.com

در صورتی که گرایش داشته باشید می توانید در این حساب یک حساب کاربری باز کنید و آن را شارژ کنید اما اجباری نیست . و دانلود عکس ها در این سایت محدودیتی ندارد .

 

 

دانلود عکس با کیفیت آنلاین
دانلود عکس با کیفیت آنلاین

معرفی سایت های ساخت و ویرایش تصویر
معرفی ۲۹ افزار فرآوری محتوای تصویری (ساخت تصاویر+ساخت اینفوگرافیک+ساخت لوگو+طراحی نقل قول+ساخت کلاژ+طراحی عکس ها پس زمینه+ تغییر اندازه تصاویر +ساخت گیف)

7- Creative Commons Search

یک آلت آنلاین بسیار کاراست که می توانید عکس های خویش را در آن به اشتراک بگذارید، از عکس های موجود کاربرد کنید و حتی تصاویر را ویرایش و ریمیکس کنید . شما می توانید از این موتورجستجوی عکس ها برای اهداف تجاری و کسب و کارتان به نکویی کاربرد کنید .

بهترین سایت عکس خارجی
بهترین سایت عکس خارجی
8- Picsearch.com

این سایت یک موتور جستجوی عالی برای تصاویر است ، خصوصا برای افرادی که حتی نمی دانند دقیقا چه چیزی را می خواهند جستجو کنند.

موتور جستجوی عکس در فرآوری محتوا
موتور جستجوی عکس در تولید محتوا
9- Pixabay

این سایت یگانه از بهترین سایت های جستجوی تصاویر با کیفیت بالا می باشد و هیچ محدودیتی در دانلود عکس ها مجانی ندارد . عکس های این سایت توسط کاربران آپلود می شوند .

تصاویر مورد بیچارگی برای تولید محتوا
تصاویر مورد دربایستن برای فرآوری محتوا
10- Blogphoto.tv

در این سایت شما می توانید تعداد زیاد زیادی عکس رایگان را ببینید و دانلود کنید . در این سایت علاوه بر عکس های تارنگار می توانید موارد دیگری مانند قالب ها و الگوهای ویژه و نقشه ها و الگوی مقالات را هم پیدا کنید .

تاثیرعکس در تولید محتوا
تاثیرعکس در فرآوری محتوا
آموزش نگارش روشنگری محصول
چگونه متن « توضیح محصول » را جذاب بنویسیم که مشتری جز خرید راه دیگری نداشته باشد ؟! (مثال تصویری + تمرین تشویقی )

 

11- Gratisography.com

یک منبع خوب برای عکس های با کیفیت بالا است . عکس های این سایت در تقسیم بندی خاصی قرار ندارند و تنها شما می توانید همه آنها ار در یک صفحه ببینید و اسکرول کنید و عکس باره نظرتان را پیدا کنید .

دانلود عکس ها زیبا در تولید محتوای الکترونیکی
دانلود عکس ها زیبا در فرآوری محتوای الکترونیکی
12- Sxc.hu

در این سایت محدودیت های دسترسی به عکس ها و تصاویر با کیفیت با محدودیت بیشتری نسبت به سایت های دیگر اعمال میشود . ولی تنوع و شمار عکس و عکس ها برای برگزیدن و جای گذاری در متن و درونمایه زیاد بسیار است .

تاثیر عکس ها در فرآوری محتوا
تاثیر عکس ها در فرآوری محتوا
13- DeviantArt

این سایت بیش از 30 میلیون کاربر ثبت نام شده دارد . در این سایت هم برای به کارگیری عکس ها محدودیت دارید و حتی با پرداخت خرج و شارژ اعتبارتان هم برای مدت محدودی و الی زمانی که حق اشتراک یا حق استفاده از عکس را پرداخت کرده اید حق استفاده از عکس در سایت تان را دارید . ولی مشخصا کیفیت تصاویر این سایت زیاد بالاست .

تاثیر تصاویر در بازاریابی محتوا
تاثیر تصاویر در بازاریابی محتوا
آموزش تولید درونمایه برای شبکه های اجتماعی
با این ۱۲ تاکتیک فرآوری محتوا، تعداد لایک و فالور را در اینستاگرام کسب و کارتان افزایش بدهید (+دانلود برنامه و ابزارهای کاربردی )

چگونه با ۳ ترفند فرآوری محتوا، در یک روز میزان بازدید پست ها در لینکدین LinkedIn را ۲۴ برابر کنیم ؟

۱۱ نکته ساده ولی مهم که کل برندهای موفق در تولید محتوای توییتر به شغل می گیرند ( این راهکارها ۱۰۰% پاسخ میدهند )

 

14- Photodune

این سایت می توانم بگویم که بزرگترین محل پیدا کردن عکس ها رایگان آنلاین است . چیزی حدود 35 میلیون عکس در هر ماه در این سایت آپلود میشود ! برای دریافت عکس ها از این سایت باید روی آیکون باره عقیده روی عکس کلیک کنید و بعد کد مربوطه را در صفحه مود نظرتان PASTE کنید.

تاثیر عکس ها در تولید محتوا
تاثیر تصاویر در تولید محتوا
15- GettyImages

اگر در هیچ کدام از سایت های دانلود تصاویر مجانی آنلاین نتوانستید عکس مورد نظرتان را پیدا کنید و برادر داشتید کمی خرج کنید و عکس ها پولی بخرید این سایت گرد از سایت های فروش تصاویر ارزان است . بیش از 4 میلیون عکس در این سایت وجود دارد .

معرفی سایت بیگانه برای پیدا کردن تصاویر
معرفی سایت خارجی برای پیدا کردن تصاویر

قطعا شمار سایت هایی که می توانیم به کمک آنها عکس ها با کیفیت و رایگان یا ارزان را پیدا نماییم خیلی اغلب از این 15 سایت است . شاد می شویم اگر سایت های بیشتر و بهتری می شناسید با رایتینا در میان بگذارید لغایت با کمک و همراهی هم بتوانیم سطح کیفیت تصاویر در فرآوری محتوا را در سایت های پارسی بالا ببریم.

 

« بانک ابزار رایتینا » افتتاح شد
تو این بانک شما میتونید هر ابزاری که برای تولید محتوای حرفه ای و کسب درآمد دربایستن دارید از دسته ابزارهای ویرایش متن، ویرایش و ساخت تصاویر، ویرایش و ساخت محتوای ویدئویی ، برنامه ریزی فردی و مدیریت موعد ، افزایش تمرکز و ذهن آگاهی، مدیریت مالی و حسابداری ، ابزارهای موشکافی محتوا و سئو ، ساخت پست های شبکه های اجتماعی ، ثبت و یادداشت برداری ایده و لینک ها، کاریابی برای فریلنسرها ، معرفی سایت های نامی فرآوری محتوا، دیکشنری و واژه نامه، یادگیری زبان های مختلف، دانلود عکس های رایگان، تعلیم رابط کاربری UI و تجربه کاربری UX ،پیدا کردن آمارهای مفید مربوط به مقالات ، تعلیم نویسندگی و…. رو پیدا کنید





:: بازدید از این مطلب : 100
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 10 شهريور 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: